100 TL ile En İyi Kahvaltıyı Kim Sipariş Edecek?

Публикуван на 7.11.2019 г.
Yeni bir sipariş videosu daha çektik. Ama bu kez arkadaşlarımız 100 TL bütçe ile en iyi kahvaltıyı sipariş etmeye çalışıyorlar.
Mediakraft'ın diğer kanallarındaki eğlenceli videoları izlemek için tıklayın:
► Oha Diyorum: bgtorrent.info
► Oyun Delisi: bgtorrent.info
► Liste Delisi bgtorrent.info
► BonbonTV bgtorrent.info

Коментари

  • Serdar bey 40 yanındaysa ben şok olurum çünkü 58 yaşını gösteriyor.

  • Kemal gel benidr ye

  • abi guzel doyon ama kime gore neye gore

  • yavas cekimde bakin

  • Kemal'le Firat birbirinden nefret ediyor

  • En iyi Fırat abi bence

  • BAŞLAYAMADAN 3 TANE VİDEO GELDİ AQ BUNE

  • Ya Siz Trol Yapıyorsunuz Yoksa Hayatınıza Kavaltı Görmediniz

  • Kemal fırata neden bu kadar negatif davranıyo ben izlerken sinirlendim bence fırat abide ya sinirlendi ya üzüldü

  • Bence kazanan Melih ti tadini bilmem ama çok doyurucu ve ihlas açıcı gözüküyor diğerleri leş

  • Bergamalılar +1

  • serdarın nerdeyse tüm videolarda nasa tsörtü giymesi :D

  • Kemal'in Fırat abiye yaptıkları ayıp.

  • 30:51 aga b

  • Net en iyisi geleneksel kahvaltı 👌🏻

  • Fırat in herkese düşük vermesine rağmen kazanamamasi ...

  • Yemek sipariş etmeli videoları bir tek ben mi çok seviyorum :D

  • Fıratın saçlarına bi alışamadım

  • Fırat son zamanlarda cok degisti

  • Fırat abi kusura bakma ama midemi bulandırdın hem ağzın açık yiyosun hem konuşuyosun hemde masayı sildin süpürdün

  • bence kemalinki iyi

  • Şu ekipte olmak çok isterdim ☹️

  • 5 m abone özel ideo gelsin mesela ofisinizi anlatın kuruluş hikayeniz ne biliyim güzel bi video gelsin .

  • F

  • 400 liraya yapılacak en kötü kahvaltı

  • melih abi 1 tl ye laf ediyorlarsa ben verim 1 tl bana katılan like atsın

  • O cookise e düştüm çok güzel görünüyor bime ne zaman gelir???

  • FIRAT ABI SAÇ EKTİRİNCE HAVALARA GİRDİ DİYENLER VE FIRAT ABİYİ KELKEN DAHA ÇOK SEVENLER +1 LEYIN

  • Fırat abinin dediği gibi oldu Melih abi su sipariş etti

  • 25:29 durdurun Melih Beye bakınız

  • Çok iyi format olmuş

  • Açken kimse ben ben değilimdir 🙈🤭🙃

  • Pencake degil pancake

  • canim bol tereyagli muhlama cekti ya kimsenin aklina gelmemis burda.

  • Bazen kel Fırat'ı özlüyorum

  • Boğazım sündü lan

  • Melihin penkek demesi😁😂😂

  • #kemalimyapmazoylesey

  • Modern kahvaltı olarak en iyisi kemalindi geleneksel bakarsak fırat

  • Siz başka bir iş yapıyormusunuz ? Yoksa tek işiniz BGtorrent mu ?

  • melih yemek yemen konusma tarzin okadar iticiki insani yemek yemekten sogutursun

  • Fatih yürek e benziyen karakter kim ??:))

  • Kemal, kahvaltı değil şeker yedirdi.

  • Kemal'in ki en güzeldi

  • Şu kemalin fırata davranışlarından dolayı iyice tilt oldum ben buna

  • Bunuda kahvaltı kimden yapsaydınız her hafta biri

  • Kemal çok saçma bi şekilde fırattan haz etmiyo

  • bütçe 200TL olsun ve her hafta bir kişi yapsın diyenler +1

  • Kabul ediyosan butona bas formatını unuttunuz mu ya o gelsinn

  • Biri Melihe yemek yemeyi öğretsin

  • Fırat kemali çekemiyor :)

  • yaz aylarında hava 30 derece ile çekilen videoyu kasım da hava 0-5 dereceyken atıp 4:05 bunun üstüne gelmesi :D

  • Abi isketer sivri zeka nerde acaba

  • Başkanı istemiyorum çok bozuyor bence

  • Millet tadıyo Kemal yiyor direk :) Bu adamın maaşına zam yapın aç kalmış gecenki yemek videosunda da aynısını yaptı adam :) Bu arada patron aralarındaki en vizyonlu insan.

  • kemal aslanım yavaş

  • Bırakın yesinler ,2lokma alınca bırakın yemeyemi geldin oluyo

  • Fırat abinin saçlar çok emanet ve komik duruyo be peruk gibi

  • Ya cukulota neeeeeee. Çikolata

  • fırat öğretmen olsa sınıftan 40ı geçen olmaz