Future - You Da Baddest (Official Music Video) ft. Nicki Minaj

Публикуван на 28.07.2017 г.
"You Da Baddest" Available at iTunes smarturl.it/YouDaBaddest.iTunes
Apple Music smarturl.it/HNDRXX.AM
Spotify smarturl.it/HNDRXX.Sptfy
www.futurefreebandz.com
futureofficial
1future
future
bgtorrent.info
www.soundcloud.com/futureisnow
(C) 2017 Epic Records, a division of Sony Music Entertainment with A1 / Freebandz
#Future #YouDaBaddest #Vevo #HipHop #OfficialMusicVideo #NickiMinaj

Коментари

  • love NM

  • Lookin back Nicki should have done a longer verse

  • No Real Life 100 Song Life 😂😂😂😂

  • this song go hard🔥

  • If this song makes you feel like a diva like below

  • There's no 1 like nicki Minaj she's the baddest

  • 2017 😭😭😭😭 time flies

  • 😋😋😋

  • Nicki 💖😘💓 Future 💓✌️👏👏👏

  • Nicki so lookin delicious💦

  • I see Future I click, I see Nicki Minaj I'm out.

  • Lol Nicki extra thicc

  • Make that ocean flow

  • L0l love your music

  • Oulala

  • Da cat got more murders den New Mexico

  • 🤫

  • 2030 anyone??

  • So we not gonna talk about how THICCC Nicki is

  • Nick minaj is cheap to Cardi b

    • Angel Lace official Nicki is the highest selling female rapper since 2010 -2020 🤣🤣 stay mad 👸🏽 shit over here

    • Angel Lace official stop with the comparisons and hate 🤣🤣🤣 worry about cardi

    • Angel Lace official how ? When Nicki has 100x more money than cardi 🤣🤣🤣

  • February 2020?🥵

  • Damn Nicki 🍑👏 my lord have mercy 🙏

  • 🔥🔥🔥

  • bgtorrent.info/watch/lpadZHqqjZ7ZbX0.html see me twerk

  • Future My Nigga 💕

  • February 2020?

  • 2017>>2020>>>>>>2090♡

  • I like your songs and acting allways nick

  • 👍👍👍👍👅👅👅👅👅👅👅👅👅👅

  • i love Nicki

  • This my song to get me going wen the day come 💣💣💣

  • 👍👍

  • she be the queen of rap..comparing her to cardi is like comparing a lion and a cat

  • This song is nice.much luv

  • Only here for the 3:37 part 💪🏽

  • Tell future wouldn't into Nikki

  • Hmm he actually says New Mexico 🤔🤔

  • Nicki is so sexy

  • 🙏🙏🙏🙏🙏

  • Niki is better than any! No dout what you say guys?

  • 10th February 2020 💋

  • No one : Then queen Nicki : hold up halllup Wait wait waaaaeettttt 2:07

  • If she hating tell that bih to let it go,,it's loud n clear

  • 2020 ✌🏼team Nicky

  • Nicki Minaj 👂🏽

  • God damn

  • I'm up listening to my queen an future Feb 2020 who still listening

  • Love this song!!!

  • 2020 anyone

  • i can see Nicki getting dumb tight everytime they ask her to sing for the song LMAO

  • 2020

  • I like that niki is being honest and she is pretty

  • Nicki the queen

  • some pple asks about nicky and cardi B,, i wanna let them no nicky is the queen forever

  • my jam, on replay 🔥😝

  • Please a mother will always be a mother,and a daughter will Always follow her mother's foot prints,Cadi Be shes nicks Daughter.

  • Wow

  • I miss you nicki 💋

  • Who is also german and also Love the Song from Ufo361 and Future

  • I love this music, but I will always find his dance strange kkkk