Yasak Elma 59. Bölüm

Публикуван на 3.12.2019 г.
Yasak Elma 59. Bölüm Özeti:
Şahika’nın dönüşü Yıldız ve Halit’in arasının açılmasına neden olur. Nadir ve Ender, Şahika’yı göndermek için ellerinden geleni yaparlarken, Yıldız oldukça tedirgindir. Şahika’nın ise, gelmesinin ardında bambaşka bir planı vardır.
Yasak Elma Resmi BGtorrent Kanalı: goo.gl/7AqfHc
Oyuncuları:
Talat Bulut
Şevval Sam
Eda Ece
Nesrin Cavadzade
Tuvana Türkay
Şafak Pekdemir
Doğaç Yıldız
Barış Aytaç
Hakan Karahan
Buçe Buse Kahraman
İlber Kabaoğlu
Serkan Rutkay Ayıköz
Barış Kılıç
#yasakelma #yasakelma59 #senkimsin

Коментари

  • Yıldız hepimizin içinden geçeni söylemiş Endere😁 2:07:49 Babay deyil bay-bay 😂😂😂

  • 1:03:16 :(

  • Leyla'nın gittikçe kötüleşmesi...

  • Yigit sankin5 yasinda bi cocuk

  • Bye bye ..babay değıl 🥰😄😄 azına sağlık be yıldız .. ben de her zaman düğünce bunu söyledim.

  • Yıldızlar da kayar 🌟😁 2 saatin 2 saati de Yıldız olsun deliririz 🤯

  • Enderin el kol hareketleri Jack Sparrow gibi (Nadir’in karşısında) 😀

  • 1:46:40 yildiz hediye paketi gibi olmus ahahhahahhsjxjdnxiuskcjsbs 🤍

  • Ya Yildiz Leyle yilanini niya ıcınıza soktun be san cok akılı bı kızdın leylede nankormiş ayb senin yaptıyın senin gibi sinsi arkadaş olmas olsun

  • Caneerle sahikayi düsündüm ... onlari biri Bas göz etsin.... yogidomm egrimmminm

  • Yavv kac bölüm izliyorum (60 falan ) amaaaaaa Halen halitin sirketi neyle ugrasiyor bilmiyorummmmmmm

  • Bizde yedik Sahika hikayesini 😹

  • Alihan zeynep gitti şimdide onların yerini lila &yiğit aldı çok sıkıcı

  • Şahika en sonda ne cümle kurdu öyle beynim yanıyordu cümle tamamlanana kadar :D

  • 41:16 Napıyosun Zehra :D :D İyice kafayı yedi bu kadın :D

  • ay şu şayika geldi dizi yine kötü oldu çok itici bi karakter insanın sinirini bozuyor konuşması bile itici

  • 01:06:20 ÖEŞGLDĞEŞĞEŞGGİEŞVŞFŞGLGDGŞ

  • مرحبا من از ایران سیب ممنوعه دنبال میکنم این الدوز و زهرا واقعا معرکه و بامزه هستن

  • Eski Lilani gormek isteyiremm .bu kizi sevmedimmm

  • 1:59:18 sesli güldüm ajcnajcjanfwi

  • Enderin sarı kıyafetine dokunmak isteyen like slkfkdklsdkl

  • Yiten nefret edener🤔😡

  • 1:41:32 ahahahah -Gelicem canım yoldayım Yildız yaaa 😂😂😂😂😂

  • Leyla sevmeyenler 👍

  • Her renk rujun yakıştığı tek kadin "Ender " Şevval Sam yani 👌❤

  • 1:06:55 Yıldizlar da kkayar Halit 😂😂😂 ahshahah ay Yıldiz beni benden aliyosun

  • Ha ha hay (yıldız ya😂😂)

  • yiğiti izlemek istemeyen bir benmiyim. çok gıcık itici

  • yıldız: beni kim satın almış 😂😂😂

  • Yıldız ve Ender düşman olmasın bu kadar tutulmuşken !

  • zehra bu sezon çok mal olmuş eskiden böyle değildi

  • Bu yigite fena halde gicik oluyorum burnu iyce havaya kalkdi zengin oldugunu ogrendikden sonra

  • Bu nadir o kadar zengin niye oturmuş tavukçuda tavuk yiyor ben anlamadım yani jdfckkdm

  • Bu dizinin guzeliyi yildiz

  • Yete va yiğit bokunu cıkadın (nurcana selam)

  • Bu sirket mahallede heralde her dakka ordalar

  • Ayy yiğit ne kadar mal çıktın baydın bee hele lilayla olan sahneler çok sıkıcı çık diziden geber amk

  • Lütfen 60 bölüm yüklesin istiyorum merak ettim

  • Caner: şhh hadi bakim herkes yemeğini yesin tamam tatsizlik çıkmasın! Zehra: babağğğ?! Emir: Halit bey!? Caner: benim içime ak saçlı kötü adam kaçtı bi dakka!! 1:59:16 😂😂

  • Ender hep benim icin en degerli varliklarim ogularim, peki kardesi onun icin cok degerli degil mi

  • Yiğit'in bakışlarından nefret ediyorum

  • Ender Halit i geçiyor yavaş yavaş 😁

  • Caner ne konuşuyon dayı dayı 😂

  • Йилдиз очень супер

  • Yalnız Nadir in oyunculuğu ciddi kötü.🙃

  • Yalnız gerçekten eski bölümlerde (1. ve 2. sezonda) ortam çok gergindi.Özellikle Ender ve Yıldız ın eskidenki halini biliyorsunuz,şimdi ikisinin arası iyiydi yine bozdu.Bu işe iyice sinirim bozuluyor.İkisi birlikte çok tatlılar.Bi de şu Leyla yok mu,diziye bir soktular ben yerlerdeyim.Şu Leyla ya bir çözüm bulun.Erim de 3 yaşındaki çocuk gibi halleri yok mu adam dizide 18 yaşında mı ne senarist sağolsun 3 yaşında bir çocuk yaptı.Ben bu Yıldız ın yeni haline bayılıyorum!!47.34:);)

  • nadir ile şahika nasıl bir araya geldi merak ediyorum

  • Yıldızın bazı hallerini BLACKPINK ten Jennie ye benzetiyorum nedense

  • amk yiğiti

  • Whoever is dressing the females ..bravo you making them look like hores ...yazeek

  • Bu neh ya hapsee maniac ....disgusting

  • yildiz cok tatli ya ozellikle gulmeleri:)

  • Arkadaslar bölümler çok geç yükleniyor ama yüklenince yorum lara dikkat ettim 1 ay öncesine ait nasıl oluyor

  • 60 bölüm nerdeee

  • Bu diziyi Eda Ece için izleyenler ❤️

  • 1:59:17 bayildim bu sahneye 😂😂😂

  • Зейнеп ве Алихан нерделер

  • Sahikanin cenesi duz degil 😂

  • Yıldız: ömrümü yiyerek formda kalıyorsun halit 😁😀

  • 60. Bölümü atın aq